Bättre humör idag :p

Idag känner jag mig på lite bättre humör :p haha.
Ber om ursäkt för mitt inlägg igår men jag var juh tvungen,
att få ut det nånstans haha :D

Nu har vi precis ätit frukost,en riktig brakfrukost.
M är nämligen ledig idag,så han föreslog att vi skulle
åka till Tierp & handla färska frallor :D haha,
(Dom som finns här hemma på Ica är inge goda hehe)
Så nu har vi ätit färska frallor med skinka,
Äppeljuice & varm Oboy ;)
Riktigt smaskigt vill jag lova :D

Igår vart det en sväng hem till,
Svärföräldrarna,för lite fika :)
Kaffe & hemm-bakat bröd + bullar ;)

När M kom från jobbet så åkte vi till Tierp en sväng,
(Jag,M,Svärmor & Fia - M's lilla syster)
Vi kikade lite på kläder,jag letade efter en randig tröja,
men självklart hittade jag ingen som föll mig i smaken ;p

Kikade även efter Limegröna Bomullsband till Spjälskyddet,
men som sagt, det finns inte nån stans :(
Fick även med mig en flaska Alkoholfritt vin hem från Systemet :D
Det vart dock en annan sort den här gången,
Blue nun special tror jag att det hette :)
Ganska gott var det faktiskt :)
Så det borde ni prova :D


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lilla Vidar

sv: Ja det är ju hundra gånger mysigare med en bebis på utsidan men man saknar ändå den magiska tiden med magen :)

Tack så mycket :)

2010-04-08 @ 11:28:55
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Zandra - BF2 JULI!

Det är jätte skoj, har inte träffat henne på 6 år. Så bestämmde vi att hon skulle komma upp!



Vi mår bara bra vi. Själv då? :)

2010-04-08 @ 12:03:41
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: Fride - BF 26 april

Det får testat, haha :)

2010-04-08 @ 12:06:25
URL: http://inutimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0