Catching up

Oj här har det stått still sen i Måndags ser jag :p haha.
Jag har haft så mycket att göra dom senaste dagarna.
Men det är bara trevligt kan jag tala om :)
Skönt att inte bara sitta hemma & slappa hela dagarna ;) Speciellt nu när det är så fint väder ute :)
Så vad har jag haft för mig då ? , Ja i Söndags knatade jag & Alfons hem till Svärföräldrarna.
M's Mamma & Syster & jag satt ute på deras altan & mös i solen.
Sen bjöds jag på årets första grillmat :)
Riktigt gott var det ;) Grillad fläskfilé med Potatisgratäng & Tsatsiki :D
Efter det så drack vi kaffe & åt glass.Vart kvar där hela kvällen :)
Vi tjejer hade en riktig mysdag helt enkelt :D

I Måndags vart det stan :)
Träffade Emmy :) Vi åt glass & drack kaffe i solen vid ån :)
Sen shoppade vi lite ;) Jag handlade lite kläder & lite annat smått.
Bla en present åt min ena Systerdotter som fyller år på Sista April :D
Sen vid halv tre kom M in till stan & hämtade upp mig :)
Så styrde vi bilen mot Biltema & Barnenshus,så nu har vi ÄNTLIGEN beställt vagnen :)
Det vart en Emmaljunga - Smart Duo Combi i färgen Pro Bordeauxe.
Och en tillhörande skötväska fick slinka ner oxå hehe ;)
Pga vagnköpet fick vi även en gratis hotellnatt nånstans i Sverige haha :D
Och 250 kr i bonus checkar - det ni ;)
Efter det vart det Pizza till middag! & en tur till Gränby Centrum där jag köpte mig,
ett par nya tygskor - ett riktigt bra köp för en gravid kvinna som jag kan jag tala om.


Och igår (Tisdag) så tog jag 11 - tåget till Tierp där söta Niccole kom & mötte mig :)
Vi gick hem till henne & Emil & pratade om allt mellan himmel & jord ;D
Jag fick i mig en härlig kopp kaffe :)
Allt medans Kian fick lite mat & satt & charmade oss med sina
"spänna musklerna" uppvisningar haha :D Sötare unge får man juh leta efter :D hihi.
Efter det tog vi en promenad bort till zooaffären där Niccole köpte sig en kattlåda.
Hon hade tur som kom därifrån utan att behövt köpa hela affären haha :D
Sen gick vi till Ica & köpte oss varsin glass som vi avnjöt på en bänk i "centrum" hehe.
Och sen så åkte jag hem :) Jag fick lite kläder till Bebis oxå som jag ska visa er sen :)

Gick hem till Svärmor & hämtade jycken & sen gick vi & kikade på tapeter :)

Tänk att mitt emellan allt det här som jag har gjort dom senaste dagarna,
så har jag hunnit vara hemma & packa lite oxå :D haha.
Ja menar vi flyttar juh som sagt på Fredag/Lördag :p


Vad har ni haft för er ?

Kram



Den fina vagnen :)


Niccole Kian & Emil :)

(Hoppas att det var ok att jag lånade bilden?)




Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hej =)



Med mig är det sådär, Har blivit förkyld så jag känner mig ganska hängig :(

Men Hon i magen mår bra! Hon rör sig för fullt :)

Hur är det med dig?



ja, trivs väldigt bra med dom nya tapeterna.

Mycket bättre än det där gröna fula ;D



Kram

2010-04-28 @ 12:37:24
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: ida

Du har verkligen haft fullt upp :D Visst är det skönt, hellre det än att bara sitta hemma.



Min helg var toppen, super mysigt babyshower. Tycker att du ska annordna det ;) Fika, få presenter och prata skit, underbart!



Hur ser resten av veckan ut? :)

2010-04-28 @ 12:56:21
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Helen -BF 30 juli

den där vagnen blir nog kanon, jag skrev ju om överdraget förr som var svårt att dra på dessa vagnar, men när jag kikade på en annan igen på ett annat barnens hus (söderhamn) så var den bra. så de var förhoppningsvis bara en konstruktionsfel på den i barnens hus i gävle. kraam

2010-04-28 @ 14:08:18
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Emil

Javisst är det OK, men en avgift tillkommer på 530kr för lån utav bild.

2010-04-28 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0