Ibland gäller det att vara påhittig ;)

Jaa ni, vad har ni för er en Måndag som denna ?
Själv hade jag så tråkigt så jag tog en promenad med vovven i vårsolen,& sen när jag kom tillbaka in,
så gick jag ner å kikade om det fans några tvätttider lediga idag trots att vi hade en bokad om 2 dagar :D
Så nu har jag tvättat två maskiner & hunnit slängt in det i torktumlaren & hängt det andra :)
Och en dusch har jag hunnit med oxå ;) Plus att smörja in mig & allt sånt :D
Ibland är man bra effektiv haha.
Nu blir det snart lunch hade jag tänkt,Kyckling & Bulgur från igår ;) Lite sallad oxå kanske.
Sen så ska jag ta itur med disken då det är min "disk-dag" idag :p


Här kommer två frågor till er läsare,som ni gärna får svara på om ni har tid :)

1.Ni som är Sambo's, Vad har ni för disk rutiner hemma ? :D

Och nr 2: Vad har ni för favorit märke på dusch & insmörjnings produkter ? :)


Här ser ni mina :D haha,bara Ldb - Silk i mitt badrums skåp ;) eller ja nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0