Oj det hade jag missat :D

Jag har blivit utmanad av Helen :) (-klicka på länken för att komma till hennes blogg)

Blogg jag läser först: Hmm det blir nog min bästavän Amanda's  :)

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: Vilken klurig en :p
Jag håller nog koll på dom flesta bloggarna som jag tycker är intressanta ;)

Första bloggen jag började följa: Haha det finns några stycken men dom är lite för pinsamma,
för att erkänna ;) Så jag svarar nog Kenza's på den :D

Bloggare jag beundrar & varför: Ja just för tillfället så är det väl alla Gravid & Mamma bloggare :D
Men en som jag kan säga att jag verkligen beundrar är Vimmelmamman,
har ni läst den så förstår ni varför,har ni inte gjort det så tycker jag att ni borde göra det ;)

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Att jag har fått lära känna många nya härliga människor :)
Och att jag kan få tips & råd från andra gravida/mammor.

Då hatar jag att blogga: Hmm,vet inte om jag nångång riktigt hatar att blogga :p
Men det är juh mindre kul när man inte har något intressant att skriva om eller inte,
har några roliga bilder att visa :D

Då älskar jag att blogga: Oftast varje dag :D Speciellt när jag har något roligt att berätta om för er :)

Jag utmanar dom blivande mammorna: Sara, Anna, Janni & Ida ;)


Kommentarer
Postat av: Helen -BF 30 juli

kanon :) Vi mår bra idag, jag och magen står och steker pannkakor nu medan Ozzy får typ hälften för att de blir bränd :) haha. Jo de är jätteskönt att badrummet börjar se ut som ett badrum nu och inte ett stort hål i golvet med en massa slangar och kopplingar hit och dit :) hur mår ni idag då? Kraam

2010-04-22 @ 18:08:34
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: ida

Åh så skoj! Får ta och svara senare ikväll. Ska baka kärleksmums och sen laga mat ^^ Och klockan bara rinner iväg.. dags att sätta igång.



Stackare som fått snö :P

2010-04-22 @ 18:20:15
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0