Right now

Sitter här & läser bloggar...
medans min underbart vackra dotter ligger i babysittern här brevid & drömmer.
Hon är så söt våran lilla tjej,
ibland när hon drömmer så låter det som att hon skrattar *fniss* :D

Funderar på om det är dags att skärpa sig nu, & ta tag i bloggen igen! ;)
Jag saknar er & era kommentarer :)
Men det är så svårt att slita sig ifrån detta lilla mirakel <3,
som förövrigt blev hela 3 veckor igår - vart tar tiden vägen ?


Nu behöver jag en ny blogg design, så om du känner att du är duktig & redo för uppdraget..
Mejla mig på [email protected] eller lämna en kommentar ;)



Kommentarer
Postat av: emmy B,

Nej men känner du att du vill hellre va med Alicia så självklart strunta i bloggen! :) Du ser ju hon är redan 3 veckor gammal, tiden går sååå fort! Imorrn kommer jag, hoppas ni är hemma då :) Puss!<3

2010-08-28 @ 11:10:32
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hjärtat, hoppas du och hela din familj mår bra. Jag ser dina bilder och ler för mig själv. Jag är så glad för din skull, du förtjänar det här så himla mycket. Hoppas vi kan ses snart. Ta hand om er. Puss <3

2010-08-28 @ 15:35:51
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

redan 3 veckor? :O

fy vad tiden går fort :(



jag har hunnit börja första året på gymnasiet och har gått 2 skolveckor och lärt känna min klass å allt.. fy. tiden räcker aldrig till och går för fort.



Du har en jättesöt dotter tycker jag! :)

2010-08-28 @ 22:14:09
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0