Egentid

Nu har jag precis lagt Alicia inne i våran säng, hon somnade för en stund sen men man kan inte riktigt lägga ner henne på en gång ;) då brukar hon nämligen vakna :p Pappa M är på Julbord med jobbet så jag har lite egentid här hemma ;) Förtillfället så kollar jag på " The Notebook "- möjligen en utav dom bästa kärleksfilmerna som gjorts ?, och straxt så måste jag springa ut till tvättstugan & hämta Alicia's tvätt som jag har tvättat, sen ska det även hängas osv, ja ni vet antagligen hur det brukar gå till ;)


Funderar på om jag istället för att bara lotta ut två Pampers rabattcheckar, ska slänga ihop lite smått & gott till en vinstpott som ni sedan kan tävla om ? Vad sägs om det ? Men innan jag gör det så måste jag juh veta om det är någon som ens är intresserad av en tävling först ? :D Vad säger ni ? Låter det som en bra idé ?

Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Jag är intresserad :)

2010-12-17 @ 23:43:33
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0