Snöstorm, bad & julfest - allt på en och samma dag.

ALTSÅ VEM ÄR DET SOM PLOGAR HÄR IGENTLIGEN? jag blir så jäkla irriterad rent ut sagt, det är omöjligt att komma fram med en barnvagn här i Örbyhus, trottoarerna är igen plogade ? Och Bron ska vi inte tala om, det gick knappt att ta sig varken upp eller ner, inte så kul när man måste gå nere på vägen med vagnen ?
Usch..

Aja nog om det ;p Nu har vi iallafall kommit hem ifrån badet :) Det var bara vi & två andra mammor till som var där, ganska mysigt måste jag säga :) Efteråt så fikade jag & Alicia med en annan mamma & hennes son som var 14 månader ^^, Kul när man hittar andra att prata med ^^, Även fast hon var mycket äldre än mig så hade vi endå lite att prata om!

Nej nu har jag inte tid med att sitta här längre, jag ( & Alicia ) ska iväg på " Julfest " klockan sex, på gruppboendet där tjejen som jag är kontaktperson åt bor :) Så nu när hon sover så hade jag tänkt passa på att göra mig iordning lite, ni vet platta håret och allt sånt där som man aldrig hinner göra annars :p - hah.


Kommentarer
Postat av: 19 år och mamma

Hej!

Jag ser att alicia också blivit stor, wille är 7 månader nu på lördag TIDEN GÅR SÅ FORT!!! Vi alla mår bra har precis flyttat till en egen fin 3:a !



Ni då? :)



KRAM

2010-12-16 @ 16:08:53
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

ja, det är as jobbigt när dom som plogar inte gör det när man ska någonstans eller annat >.<

allt bra med dig? :)

2010-12-17 @ 11:37:32
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0