Svar på två frågor

Tänkte svara på några kommentarer som jag fått, eftersom det är fler som frågat så tänkte jag att jag gör ett inlägg om det istället ;)

Birre om Tredje advents mys: Var har du köpt siffrorna till ljusen?

Svar: Dom har jag hittat på butiken Myrra inne i stan.(Uppsala) Vet även att dom har två andra sorter inne på Villiage i stan oxå ^^,

Sofia & Mia - mamma till my om Julkula: Den var fin, Vart har du köpt den nån stans?

Svar: Den har vi faktiskt köpt inne på Biltema :D Men jag såg att Rusta & även Ö&B hade liknande, så kika där om ni inte hittar på Biltema :)


Nej nu ska vi gå & äta lite Lucia frukost ^^, Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ska ja hoppa in på ö&b, frö det har vi här i vår lilla by. rusta ligger 3 och 9 mil bort o biltema 9 mil bort. Så Ö&B får det bli :)

2010-12-13 @ 18:35:57
Postat av: Miia mamma till My

kommentarer över va från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0