Tisdag.

Idag har det inte blivit någon uppdatering då M har varit ledig, då vill man juh gärna passa på at umgås så mycket man bara kan eller vad säger ni ? Nu har jag precis kollat på " Jul med Ernst " och druckit glögg :) ( Sambon & dottern ligger och sussar så sött på soffan hehe ) Jag älskar värkligen glögg, skulle kunna dricka det varje dag :p

Igår så beställde jag M's tredje julklapp :D han måste ha varit snäll i år ;) hihi. Ska hämta den på Torsdag innan vi ska mötas upp och handla dom sista klapparna tillsammans. Gud så jag längtar tills Julafton nu, känns så himla mysigt.. Juste jag har köpt en ny julstjärna till oss :p köpte den igår :) Får se om vi hänger upp den i år eller om den får vänta tills nästa jul, hur som helst så kan jag slänga upp en bild på den, ska även slänga upp receptet på " saffrans längden " som jag bakade för ett tag sen, hörde att det var någon som var sugen på att baka den -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0