Färgning och fix och trix

Jaha då var det dags att färga håret igen då ;) Som tur är så köpte jag en färg för ett tag sen som har legat och väntat fram tills nu :p Tänkte att det var roligare att ha håret nyfärgat till Julafton ^^, Skulle även behöva noppa ögonbrynen och lite sånt... Har oxå köpt lite annat nytt som jag ska ha på mig på Julafton är det tänkt, bild på det kommer upp inom kort, även kläderna som Alicia ska ha på sig kommer ni kunna se här.. Nej nu måste jag ta & sätta igång med städning och lite sånt.

 

Juste en annan sak oxå, idag är det 23-25 minus här, och jag kan juh säga att då har mian inte riktigt lust till att gå utanför dörren, men hunden måste juh rastas :p

 

Här är färgen som jag körde med sist, och även kommer lägga i idag ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Jag fixade mitt hår igår. Såg ju ut som svinto. Man har ju aldrig tid o ork längre ;) Men nu jäklar. Hihi!

2010-12-22 @ 20:52:59
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0