Hem till svärmor :)

Nu har jag precis ätit lunch :)
Rester från igår & jag lovar er att,
det var den godaste lunchen nånsin ;) hihi!

Gårdagen var super trevlig :)

Jag vill passa på att be om ursäkt för att jag är,
världens sämsta bloggerska nuförtiden :p
Men jag lovar er att uppdatering kommer snarast :D
Med bilder & sånt där trevligt!

Nu ska jag ta med mig vovven & gå en promenad,
i (vår?)solenhem till Svärmor :)
Där ska jag bli bjuden på kaffe & nu tydligen semla oxå :D
Det kan aldrig gå fel när det finns semlor :p

Imorgon ska vi titta på Lägenheten & jag är såå spänd.
Hoppas att allt är lika bra som vi hoppats på ;)

Näe, får se om jag hinner med ett inlägg senare idag,
ska nämligen iväg & träffa min "kontakttjej" i eftermiddag,
sen ska jag handla & sedan laga mat :D

Städa slipper jag, det gjorde jag igår :)
Och det kan man kalla STOR städning,
tror inte det finns ett enda dammkorn hemma hos oss just nu :)
Sen att det typ tog en hel dag det är en annan sak :D

Ha det bra så länge gott folk!
Hoppas ni hade en fin Alla hjärtans dag igår :)

Kram

Kommentarer
Postat av: emmy.

åh vad kul att kolla på lägenheten! hoppas den duger åt er, men allt är väl bättre än den ni bor i nu? :P Alltså jag tänkte mest på att ni bor högst upp:P puss

2010-02-15 @ 16:09:38
URL: http://emmybrunnkvist.blogspot.com
Postat av: ida

Så mysigt! Fråga gärna något i min frågestund :) Kram

2010-02-15 @ 21:17:27
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Janni - gravid i vecka 32 <3

Heej :)

Tack så mycket :)



Skönt att höra att allt är bra med dig! hihi :)

Läste inlägget om när du var hos barnmorskan, tråkigt att hon var så otrevlig, dom borde inte få ha det jobbet.

När skulle ni dit igen? Hoppas ni kan se könet då så ni slipper göra det fler gånger!



Ja magen växer som bara den, går fort nu! Själv också?



Kramar

2010-02-16 @ 11:35:03
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0