Middag :)

Nu har vi vart på affären, skärt grönsaker,
gjort guacamole,diskat & lite sånt,
nu väntar vi bara på att kycklingen ska tinas klart,
så,vi kan börja steka den :)
Idag står det altså Kyckling Fajitas på Meny'n ;)
Det ska bli super gott ;) & nu börjar jag bli riktigt hungrig ;)

Ikväll blir det nog chips,dipp,läsk & en film :)
Inte ett helt fel sätt att spändera en fredags kväll på :D
Hur ser eran kväll ut ? :)

Bild på magen kommer upp i morgon ist ;)
Och kanske tillåmed på den fina gåstolen som vi fått :)


Trevlig kväll på er allihopa :)



Bild från Skara Sommarland Sommaren 09


Bild från Skara Sommarland Sommaren 09

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Jag tror att jag kommer gå över, gick 41+5 med alicia så, Men självklart hoppas jag att den vill komma tidigare ;)



Imorgon ska jag träffa en kompis och gå lite på stan, och sedan på kalas.

Vad ska ni göra?

kram

2010-02-05 @ 18:33:57
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Tack så mkt =) vi ska dit den 18:e så om två veckor =) spännande=) ska ni ta reda på kön å så?



tack detsamma . kram

2010-02-05 @ 19:01:59
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 och gravid

Jahaa, du menar så :p

Ja, jag har 4 småsystrar & 1 lillebror :)

Jo, de måste ju det tyvärr :(:p

Jodå, ryggen är mycket bättre nu faktiskt. Va nog bara att jag städat för mycket just den dagen! :)

I helgen skulle vi egentligen varit hos min mormor o morfar men Mickes mamma skulle passa våra katter men jag hade gett henne mina nycklar och glömt att nyckeln till dörren hängde i nyckelskåpet fortfarande så vi fick åka hem igen efter att bara varit där en natt :p

Så vi ska väl bara vara hemma och ta det lugnt i helgen tror jag :)

Vad ska du hitta på? :)

2010-02-05 @ 20:23:44
URL: http://mammanitton.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Men gud så mysigt.. Det är underbart att få se sitt lilla knyte där på skärmen, jag blev alldeles varm i kroppen kommer jag ihåg! :)



Kommit på nå namn för båda könen än då? Gud va jag greja med det fram och tillbaka, tänk att det inte blev det jag sa från början. ;)



Ja men tack detsamm! Har nu kommit hem efter att ha varit på stan och käkat mat samt fikat med en vän. Hade kunnat stanna längre men så blev det tyvärr inte! Så nu sitter man här och trökar. :P



Hade! Pussar

2010-02-05 @ 21:08:31
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Evelina

Näe precis! Jo de är så spännande att få veta vad de är för kön. Jo och att bebisen ligger så att man kan se vad det är för kön.



Näe vi har ingenting planerat för helgen. Själv då? :)

Kram

2010-02-05 @ 22:42:09
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Janni med bebis i magen <3

O vilken härlig bild :) Jag vill ha SOMMAR!



ja tycker absolut ni ska kolla på den, tycker den verkar så smidig. Plus att man får ju sittdelen till så man kan ha vagnen jätte länge :)



Jadå, det är ett tag nu, har varit så skönt att jobba där :) Imed det är hos min pappa också..:P hihi han kommer sakna mig nu :)



Tack så mycket! Ta hand om dig! Kramar

2010-02-06 @ 00:20:01
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Evelina

Joo precis :) Ja de är skönt att inte ha något planerat i bland. Bara ta det lugnt :)



Jo dom har snygga väskor. Hade tänkt beställa någon rymlig med många fack och ha som skötväska istället för att köpa en "riktig" skötväska.

2010-02-06 @ 13:20:08
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0