Catching up

Yes, tisdagen spänderade jag typ hela dagen med min bästavän<3
Det var behövligt kan jag säga, ibland behöver man extra mycket stöd ;)
Vi tod en lång promenad med hundarna på morgonen,
sen gick vi hem till henne & drack the,pratade & myste :)
Efter det så körde vi lite nintendo wii :) så himla roligt!
jag kan bara säga såhär, jag har noll balans :D haha!
Men Men kul var det :)
Efter det så gick vi ut med Alfons en snabbis,
sen åt vi lunch, fullkorns lasagne som hennes mamma gjort ;)
Super gott var det :)
Efter det så lockade Amanda mitt hår :)
Sen gick jag hem till syster Anna & åt middag,
sen var jag barnvakt någon timme,medans dom var på föräldrarmöte på dagis :)



Igår då, ja då var det lungt på morgonen,vaknade ganska sent,
gick ut med Alfons som vanligt ;p hehe.
Sen vid tre tiden åkte jag till stan med Fia (Matte's lillasyster)
Vi kikade runt lite & sen åt vi middag på Cupido :)
Jag åt en god Pasta & kyckling sallad :D
Efter det så åkte vi hem igen ;)
Amanda kom över och vi tre satt i köket & pratade om allt möjligt!
Efter det så gick amanda hem & jag & fia kollade på tv - Andra Avenyn.
Sen tog vi ut vovven en sväng,sen kom vi in och åt kvällsfika :) - Mysigt!
När vi fikat klart så bäddade jag i soffan åt fia,
& sen bäddade jag nytt i våran säng.
Sen gick vi och la oss och sov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0