Dagen idag :)

Började denna morgon som vilken annan morgon :P
En 40minuters promenad med bästa Amanda & vovvarna :)
Alltid lika trevligt sätt att börja dagen på ;)
Efter det kom jag in & väckte en sömnig M (som hade jobbat Em igår)
med en frukost i vardagsrummet och med bästa serien för tillfället OZ :D
Rästen av förmiddagen spänderades altså framför OZ innan M,
var tvungen att åka till jobbet :/
Då lag jag mig (utsliten som jag var hehe) och sov i 1&½ timme ;)
Klev upp tog en dusch, gick och hälsade på Malin,
(en tjej som jag är kontaktperson åt), Vi drack kaffe & tog det lugnt!
Sen bar det av till Ica med Mandy & sen kom jag hem & lagade mat.
Nu sitter jag här mätt & belåten & måste straxt ta ut lill vovven :D


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0