Kvällsfika.



Nu ska jag äta lite kvällsfika
(sent jag vet men jag blir så hungrig på natten annars) hehe!
Sen ska jag borsta tänderna & gå & nanna,
lr ja iaf tills klockan 2 inatt då min kära Sambo kmr hem från jobbet,
och ska äta mackor i köket & med tänd lampa i hallen ;) hehe.
Sen så kommer han in och ska lägga sig & då måste jag på toa,
sen är jag så pigg så då ligger vi & pratar bebis lr skämtar & asgarvar,
åt sånt som igentligen inte är sådär jätte roligt :P haha.
Sen när jag piggnat till, då blir han jätte trött & somnar
också ligger jag där pigg & får försöka somna om :P hehe.

Jaja, kvällsfikan väntar ;)





Ps. Tack för alla gratulationer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0