Syskonen Brodin :)

Igår morse så åkte jag med Amanda & Alle till Tierp,
Dom skulle lämna av Adrian & Filippa på deras träning!
Och medans dom var & tränade så åkte vi till Monuiqes,
jag provade ett par Jeans från Only som jag hade sett i stan tidigare,
men som vanligt så var dom bra i midjan,men alldeles för lösa & långa i benen :/
Efter det så gick vi in på Parfymeriet tror jag det heter,
Vi stod länge och försökte komma fram till vilken hårfärg jag skulle köpa,
Alle ska nämligen sätta i löshår på mig på Fredag :)
Efter det så kikade vi runt där inne ett bra tag,
Vi hade tänkt att vi skulle gå & fika,men det hann vi inte :P
Hehe, Det slutade med att jag som "bara" skulle köpa hårfärg,
kom ut från affären cirka 470kr fattigare, det kallar jag spontan köp ;) hehe!
Vidare gick vi till Systemet (Och nej, det var inte jag som skulle handla ;)
Sen hämtade vi upp A & F å så åkte vi hem :P

När jag kom hem kom jag på att det var dags att ränsa ur min neccesär,
och jag kan tala om att det var på tiden ;)
Slängde nog 2 tomma fondation flaskor & nån gammal Concealer m,m.
Sen spänderade jag tre timmar hemma hos Amanda,
och dom framför filmen "Catch me if you can",vi åt lunch som Cina lagat,
och sen gick jag hem.
Noppade ögonbrynen gjorde jag med :P & målade naglarna hehe.

Oj långt inlägg det där, kredd om ni orkade läsa allt ;)








Kommentarer
Postat av: Evelina - Blivande mamma <3

Tack, vad roligt :) Och grattis själv till bebis! Jag har bf den 6 Juni :) Kram

2010-01-17 @ 18:28:41
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Hej!

Åå tack så mycket! Grattis själv!

2010-01-18 @ 06:47:17
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

Grattis till graviditeten. :) passa på att njut du kommer sakna det efter. :) kram

2010-01-18 @ 08:04:53
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Jo det känns jätte bra, Lite jobbigare än när jag väntade Alicia. Nu kan man inte vila på samma sätt som man kunde när jag väntade henne :)

Den är beräknad att komma den 20/2 så dryga veckor kvar :)

2010-01-18 @ 11:09:15
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0