Tierp.

Nu har jag precis kommit hem för någon timme sen.
Har vart med Syster Maria + barn till tierp idag.
Hennes dotter Tindra skulle på synundersökning (Det gick bra)
& medans så "passade" jag lilla Liam!
Efter det gick vi in på Apoteket en sväng,
jag behövde köpa lite ansiktsprodukter m,m :)
Schampot & Balsamet slapp jag betala själv ;)

Sen åkte vi hem & lagade lunch :)
Kyckling Fajitas, super gott vart det :)
Och jag fick en bok :D
Den heter "Ett barn blir till"
& är skriven av Lennart Nilsson och Lars Hamberger :)
Den är full av bilder (riktiga foton), så man kan följa fostrets utveckling m,m :)
Jätte Häftigt ! :)

Hoppas eran dag har varit toppen :)





(Bild lånad från Google.)

Ps. Glömde berätta att dom ringde från Skolan idag :)
Så imorgon ska jag jobba en sväng på fritids ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0