Hemma från BM

Nu har jag kommit hem ifrån BM, känner att jag vart riktigt trött
efter den långa promenaden från sjukhuset till tåget & sen från tåget & hem.
Tror det blir en liten runda med vovven sen en liten nap ;)
Har massor av bilder på kameran som ajg vill visa er juh,
men det vill fortfarande inte funka, jag förstår inte vad det är som är fel.
Nu kommer inte ens kameran upp i datorn? :S
Jaja lite surt måste jag säga, men istället så får ni nöja er med några,
suddiga bilder ifrån min mobil kamera ;)

Lite av det jag inhandlade i söndags :)

Två amningstoppar - H&M
Lila BH & Trosa - Lindex
Gula & Gröna trosor - Lindex

En sådan BH fast i svart oxå från Lindex

(Har fått tips om att dom här BH:arna är bäst att sova med när man ammar)


Super sköna "mjukis trekvarts byxor" - Stadium


Turkost nagellack - H&M

Hårfärg ifrån Schwarzkopf Kashmir nr560

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0