Uppdatering

Ser att jag missade uppdateringen igår ;p
Men som jag sa så var jag juh i Tierp hela förmiddagen.
Efter att jag kommit hem så vilade jag mig lite & umgicks med M,
som förövrigt var ledig ifrån jobbet igår :D - himla mysigt ^^,
Sen vid 17 - tiden så fick vi oss ett ryck att ta bilen in till stan :D
Toppen tänkte jag som behövde kika på en bikini :D
När vi kom till Gränbycentrum så var det ca 1 & ½ timme till stängning.
Så det vart lite små panik där för mig,för att från inte ha hittat en enda bikini,
så hade dom massor inne på Lindex :p
massor av människor i kö till provhyttarna hade dom oxå ;)

Jaja tillslut så hittade jag en bikini som kändes helt okej,
så efter det åkte vi till Ken's Pizza & åt mat :D riktigt gott var det ;)
Sen så åkte vi hem igen, och väl hemma så märkte jag att bikini underdelen var lite för liten :(



Idag har vi vart hos Barnmorskan :D Svärmor var med hon oxå ^^,
Efter det så var vi in på en klädaffär & kikade lite..
Jag hittade inget :p Efter det så åkte vi hem & fikade :)
Jätte goda bullar & kaffe ;)
Nu ska jag straxt diska hade jag tänkt,& boka tvätt-tid.
M slipar i barnrummet :D
Imorgon kan vi förhoppningsvis börja måla :D



Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Ja, det hade varit väldigt skönt om han fick det! :-)

Idag har vi inte gjort någonting, bara kollat på tv och myst! En perfekt dag alltså ;-)

När Micke kommer hem ska vi bort till hans mamma & pappa och äta middag :-)

Vad har du gjort för nåt idag? :)



KRAM!

2010-06-09 @ 17:27:03
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Helen -BF 30 juli

hej hej, bra med mej och magen, själv då? :)Jo fått så fina namnförslag så nu ska vi absolut inte ha några problem att välja ett :) Jo de är en härlig känsla att gå förbi rummet :) Hoppas ni kommer igång med målningen av rummet snart :) kraam

2010-06-09 @ 17:35:55
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: carolina

ja, muffinsen är sjukt goda, och lite bra pyssligt tidsfördriv såhär i väntan på bebis :)

gick det bra hos barnmorskan?



kram!

2010-06-09 @ 17:55:02
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Jag har också problem med att hitta en bra bikini.. iaf underdel! haha

2010-06-09 @ 17:56:42
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Åh ken's pizza.. nu blir jag frestad!!!

Älskar deras mat, nästan att jag åker dit nu haha!

2010-06-11 @ 16:39:25
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0