Gårdagen :)

Om ni undrar vart jag tog vägen igår så kan jag tala om att det vart fullt upp igår :)
Vi hittade nämligen utemöbler på blocket till ett riktigt pang pris ;)
så det var bara att lasta in oss & hunden i bilen för en tripp till Enköping :D
Fast först vart det stopp på Gränby Centrum en snabbis där jag letade bikini,
men med min tur så hittade jag ingen som varken passade i strl eller smak ^^,
Efter det så stannade vi till på M's jobb,lånade en släpkärra & köpte lite dricka & glass.
Sen bar det av mot E-köping,åh guud så varmt det var i bilen.
Våran A-C har nämligen gått sönder såhär lagom till sommaren ;)
Vidare från E-köping så stannade vi till i Tierp,
för att handla lite smått som fattades till middagen, plus att vi åkte förbi & hämtade
ut en bild till en tavla som nu sitter på väggen i vårat vardagsrum :)
Så bjöd vi över M's bror Fredrik + sambo på middag,men dom kunde inte komma,
för Mickis skulle jobba klockan 22,så då tänkte vi bjuda över M's mamma + syster,
Men dom hade redan börjat med maten :D haha.
Ingen ville komma & äta med oss igår :p Men det var lika trevligt iaf.
Trots att det bara vart vi två :) Och jag kan säga att med maten så missade dom nått.
Dom godaste biffarna jag har ätit i hela mitt liv kan jag tala om :D
Vi åt altså M's hemmagjorda Grekiska fetaost/paprika biffar (som grillades)
klyftpotatis,Tsatsiki & sallad och till det så drack vi Päron cider oxå hade vi färska frallor :)
Mmm,jag blir nästan hungrig av att bara tänka på hur gott det var haha :D
Så fick vi juh samtidigt inviga våra "nya" utemöbler :)
Senare på kvällen kom M'm mamma & lillasyster förbi :)
Vi drack kaffe & åt mazarin och aktade oss för farliga spindlar i vindruvsförpackningar ;)

Ojj det vart ett långt inlägg det här :D
Bravur till alla er som orkade läsa hela haha :)


Det ser ut som att det är dåligt väder,men det var det inte.Bara skugga ;)






Idag ska jag förhoppningsvis träffa kära Amanda för en fika på badet :)
Underbart . . <3

Kommentarer
Postat av: Helen BF 30 juli.

jo de gör det verkligen. jag mår bra idag. bara hamnat i en sådan svacka där jag känner mig så matt/orklös. Kanske har att göra med mitt låga järnvärde eller höga blodtryck. Lite trist när man har tusen grejor att plocka reda på men inte uträttar något alls. :/ men de är fredag och helg iallafall så nu ska jag vara optimistisk :) Gud så god middagen såg ut som ni gjorde igår, du får gärna lägga ut receptet på biffarna :) Hur mår du själv då? kraam

2010-06-04 @ 11:41:13
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Helen BF 30 juli.

vi får hoppas att de är en övergående fas som blir bättre om en vecka, men skönt att de finns fler som känner så :) Vi blir nog helt färdig i helgen med bebis rum. älskling är ju ledig på helgerna så då kan vi göra mycket, men han har varit duktig sista veckorna, jobbar mellan 8-17, därefter ägnar han ca 2-3 timmar åt renoveringen varje kväll så då hinner man mycket. vore kanon om du kunde fråga honom och lägga ut receptet :) Kraam

2010-06-04 @ 12:40:23
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: ida

Ja helt sjukt hur fort det går! Hinner verkligen inte med i den här farten :P Tiden brukar ju gå så långsamt i vanliga fall.



I helgen ska vi göra lite allt möjligt. Ska hem till svärföräldrarna ikväll för dom åker på semester i morgon och blir borta ett par veckor. Måste ju säga hejdå och även bestämma hur vi ska göra med posten, blommor och gräsklippning :D Och imorgon ska vi hjälpa våran chef att flytta, han har köpt lägenhet här i vårat område så det ska bli skoj. Blir väl att umgås med han sen under kvällen. Och på söndag blir det jobb för mig, uuh saknar att ha lata söndagar. Men ändå bra att jobba för man har 100 % OB hela dagen..



Vad ska ni hitta på? Har ni fint väder?

KRAM

2010-06-04 @ 13:02:12
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma till Linnéa ♥

:) Ja ett väldigt fint namn.

Jag kom på det för länge sen, men sen visade det sig att Mattias farmor hette så och då ville jag inte ha det längre, men nu när hon kom ut så passade hon så bra i det. :)



Ja, kan förstå att det börjar bli tungt. Blir väldigt tungt när magen sjunker med :)

Ja, snart har ni er lille hos er med ;)

Kram

2010-06-04 @ 14:42:55
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Heej! Vilken fin mage du fått, inte långt kvar nu :) Med oss är det toppen, min lilla pojke blir 4 månader den 26e juni :) Det går sååå fort! kramar

2010-06-04 @ 15:45:55
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Myran

Brukar också ha problem med att hitta bikini(och andra kläder), fast det är mer för att jag är kräsen och det jag vill ha finns sällan i min storlek. =)

2010-06-05 @ 09:15:54
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0