Early early friday mornin

Yes box vaknade klockan halv fem när min,
kära Sambo skulle åka och jobba !
Låg och vred en stund,gick på toa,
gick och la mig en stund till,gick upp & åt en hårdmacka,
gick och la mig igen,kunde inte somna om & klockan,
halv sju gav jag upp & slog på tv'n!

Så kollade jag på Vakna med the voice - alltid lika bra ;)
Sen vid nio tiden klev jag upp & gick ut på en liten
promenad med vovven :D

Och titta vad jag möttes av när jag kom ut :





SOL ! !  :D då klappade hjärtat lite extra hårt kan jag tala om ;)

Näe nu ska jag hoppa in i duschen.har en buss att passa
klockan 11:20,ska nämligen till min ena syster & vi ska
på hembageriet & mysa & fika :) hihi!

Vi hörs senare min kära vänner :)

KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0