Hej Hej :)

Till er som undrar varför jag inte har uppdaterat på,
hela dagen eller svarat på några komentarer,
så kan jag tala om att Blogg.se inte har funkat hos mig,
heela dagen :S Alla andra sidor funkade :p

Sen vid tre tiden gick jag hem till min Syster Anna m fam,
och sen så har jag vart där sen dess :)
därför har jag heller inte kunnat upd ;)

Men nu så ;) Nu ska det bloggas som aldrig förr :p haha.
Hur har eran Lördag varit? :)
Toppen hoppas jag :)



Idag har jag äntligen slagit slag i saken (heter det så haha?)
och "skickat efter" en sån här gratis Gravid försäkring :)
Tänkte att man kunde juh lika gärna passa på när det,
ändå som sagt är gratis eller vad säger ni?
Har ni tecknat sån? :)

Sen så har jag kollat upp vart jag ska skicka
mitt Modersskaps intyg till för adress :p
och lagt det i ett kuvert & skrivit på hehe,
det har tagit mig en månad att kolla upp.. haha,

Skjuta upp ? Nej vad är det för nått? :D




Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

svar:

Yes precis ;) och sedan så äre så mkt kläder som klumpen inte skulle hinna använda, jag lärde mig mina förra misstag när jag köpte jättemkt kläder till kevin när han var liten och växter ur allt typ på en gång x)



Nja..har haft foglossningar hela dan, själv då? :)



Nope, jag har inte tecknat något sånt än det får man inte göra för ens i vecka 25 (?) tror jag att det var men jag ska ett sånt som kostar 600 kr när jag väl har kommit upp i den veckan :)

2010-03-27 @ 21:45:57
URL: http://mammah.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin, 19 & gravid

Ja, skönt med lite förändring! :)

Ja, det är verkligen underbart, bodde ju där i 18 år så nu när man flyttat därifrån längtar man verkligen tillbaka :P



Kram

2010-03-27 @ 21:58:30
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Michaela / foto, design och vardagsliv

det har "dampat" för mig med ;s har inte alls funkat så som det ska !



svar;

ja men det är lätt då man lärt sig :)

jaså? :D jag säljer också designer så du får höra av dig omdu är sugen på en ny någon gång ^^ (a) :D



ja det tycker jag du ska göra! jag gillar dollar, det är en bra affär :D

jo min lördag har vart helt okej fatkiskt :) din då? rkam!

2010-03-27 @ 22:23:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Jacqueline - 17 and pregnant

Haha det var krångligt för mig med , men jag frågade "hannah" tror jag det var. Du vet på försäkringskassan sida så står en internetgubbe och typ " fråga mig" haha

2010-03-27 @ 22:33:28
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha! Jag känner igen det där med att skjuta upp saker o ting ;) haha! Så lätt hänt ;)



Ja, fullspäckad dag, men en bra dag ;)

Kramar

2010-03-27 @ 22:39:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: ida

Härligt. Vi har haft det super bra. Så otroligt kul att åka skidor! Ja lillen rör sig en massa om dagarna, framför allt när jag sitter eller ligger ner så sätter han igång. Visst är det mysigt ^^



Visst är det jobbigt med alla papper hit och dit.. Har precis fått papper om föräldrapenning nu så nu måste jag fixa det och skicka in.. ZzzZzz. Ska också teckna gravidförsäkring :)

2010-03-28 @ 12:13:29
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0