Helgens bravader :)

Ja vad jag gjorde i fredags det vet ni juh redan ;)
Så vad har jag sysslat med rästen av helgen då?
Med tanke på att jag varit lite dålig på att uppdatera :p hehe!

Lördagen spenderades hela förmiddagen här hemma,
görandes ingenting :p
Lite senare tog jag & Alfons (vovven) bussen till tierp,
där vi skulle hälsa på Fredrik & Mickis (M's bror + Sambo)
Men när jag kom dit så låg Mickis & sov så då drack,
jag och Fredrik kaffe & pratade om filmer & lite strunt!
Sen vid åtta tiden tog jag tåget hem,
glodde lite på tv,satt vid datorn å så,
sen vid 22:45 tog jag tåget in till stan,tog sedan bussen,
ut till älskling's jobb :) va där med honom tills han stängde vid
midnatt & sen åkte vi till Max & åt lite ;) hihi!

Söndagen vart en riktig slödag :p hehe,
klev upp sent,åt frukost,kikade på tv,
sov middag åt en pizza med min kära Amanda,
sen när hon gått hem kikade jag på film,
Inside Man :) - riktigt bra ;)
Sen slocknade jag :D

Vad har ni haft för er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0