I forgot to mention

Jag kom nyss på att jag glömde bort att berätta för er,
att jag var hos BM igår :)
Alltid lika trevligt,våran BM är verkligen super snäll :)

Det vart inte ett så långt besök utan vi pratade bara lite grann,
lyssnade på bebisens hjärtljud - som förövrigt låg på 152 slag :)

Tog stick i fingret & det visade sig att mitt järnvärde hade sjunkit,
(som jag misstänkte :p)
Det var fortfarande helt okej sa hon,men eftersom jag hade så bra
värde tidigare & det nu hade sjunkit så,
ville hon att jag skulle börja med järntabletter!
(Förra gången hade jag ett värde på 140,nu hade det sjunkit till 120,
och hon sa att man helst ska ligga över 115)

Vi pratade även lite om mina hudbesvär som jag fått,
klåda & extremt torr hud,men hon sa att så länge det
inte är på händer & fötter så är det ingen fara!

Men eftersom jag provat olika oljor,krämer m,m
så bestämde jag mig för at köpa en "riktig" kräm
på apoteket när jag endå var där,
Fenuril heter den för er som oxå vill prova :)
Jag tror på den sten hårt ;) haha!

Nästa möte blir den 6 April :)

Kommentarer
Postat av: ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe det har jag aldrig hört talas om :P

Det är nästan exakt 5 mil mellan Rimbo och Uppsala :)



Åhh tack så mycket. Men ska börja på en ny design ikväll eller imorgon. Är inte ett dugg nöjd med den jag har hehe :D



Idag kommer det några vänner från Norrtälje hit. Så det blir att umgås med dom :)

vad ska du göra idag?

Kram

2010-03-03 @ 10:55:57
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Yes! Det har jag med hört men det finns kvinnor som har varit gravida en gång förut och blivit gravida igen men inte sjutton har det syns på dom andra gången eller tredje eller så att odm är gravida :S tex min sons gammel-mormor har 4 barn tror jag och hon sa att aldrig syndes på henne att hon hade varit gravid 4 ggr :P

Så jag tror att det är till kvinna till kvinna

Hoppas att du förstår vad jag menar ^^,



Ja sånt där tillhör graviditeten så ^^,

Har några foglossningar än?: )

2010-03-03 @ 11:54:40
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: EMMY THE ONE AND ONLY ;)

Åh gumman vad fin blogg du fått :) Har du gjort om den själv? Fenuril är jätte bra!! Gubbarna och Gummorna på jobbet har den och det är skit bra :) Bra köp utav dig. PUSS<3

2010-03-03 @ 12:00:36
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag måste bara fråga det där med hudbesvär? Varför är det inte bra om man är torr o har klåda på händerna? Jag har fått det nämlingen nu den senaste veckan...



Kramar

2010-03-03 @ 23:24:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0