Bildregn

Här kommer lite bilder från tiden då internet inte funkade :D
Håll till godo ;)

Sista April,vi har precis fått nycklarna till nya lägenheten men måste
istället för att börja flytta åka till Skroten & köpa någon reservdel
till bilen som hade lyckats gått sönder igen :p

Jag lite obekväm i stekande solen på skroten :p haha

Kulan på skroten ;)

Första middagen i nya lgh,riktig gourme middag ;)
Grandiosa Pizza,banan & lite ramlösa på det :D haha

Här i röran åt vi middag :p

Min kära i full action :)

Jag vart riktigt trött av alla flyttstädning + flytt.

Och så vart även mina stackars fötter + vader



Sen när sakerna var på plats så var det dags att köra igång med
att tapetsera om V-rummet.
Här är tapeterna som var innan.

M jobbar & står i ;)



Och efter,eller ja iaf fondväggen ;)
(Det är limm som ej torkat som syns som ett streck)

Alfons fick sig en makeover ;) Med klippning,kammning & en dusch :D



En trött Alfie efter en långpromenad i solen & dopp i dikena :p

Glass i Solen hemma hos Svärföräldrarna en riktigt varm dag :)






Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jo jag såg dina magbilder! Det gick inte att kommentera det inlägget :-S

Sista bilden där! Vilken kula :) jättefin ju



Vad roligt att se vad som hänt med lite bilder hoho



Det är bara bra med mig, trångt för beben och jag blir stor haha. Men det känns bra :)

2010-05-21 @ 18:44:34
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh vilket bildkalas! :D

2010-05-21 @ 22:49:37
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0