Hey soul sister <3

Haft en riktigt trevlig Lördag :) Fint väder & bra sällskap ;D
När M åkte till jobbet vid tre tiden så gick jag hem till Svärföräldrarna :)
Marianne & jag satt på altanen på baksidan & drack kaffe & åt super god paj :D
Senare kom Fia (M's lillasyster) hem från stan,
& visade oss sina inköp till skolavslutningen :) Då kommer man själv ihåg hur det var ;)
Man planerade långt i förväg vad man skulle ha på sig :) Det var viktigt det där :D hihi.

Senare gick jag & fia en sväng till affären,handlade lite & köpte oss varsin glass.
Sen när vi kom hem igen så tittade vi lite på tv & åt chipps :D
Jag kom nästan nyss hem,så som ni hör så ska jag inte klaga på min dag ;D

Hoppas ni haft en riktigt bra Lördag :)


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh gillar den låten. :)



Tack så mkt.

Krama

2010-05-23 @ 08:58:43
URL: http://salkert.se
Postat av: Sandra. mamma till isabelle och gravid

jaden där jävla colan är farlig asså :P haha . försökt sluta många gånger men nu ska jag ge det ett försök igen :P tänkt så mkt pengar man slänger på den där colan :P . men ja den är ju beroendeframkallande tyvärr :P



vad har ni gjort för skoj idag då? =)



2010-05-23 @ 16:26:29
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0