Örbyhusdagen

Åh typiskt,nu när vi äntligen var klara för att gå ner & kika lite på marknaden osv,
så börjar det självklart att regna ;( Usch vad besviken jag blir!
Det brukar alltid & då menar jag alltid, vara strålande sol & riktigt varmt.
Den här dagen brukar kännas som starten på sommaren.
Men inte i år inte. Gud så tråkigt.
Förra året vart det en riktigt lyckad dag.
Jag & M förlovade oss på morgonen innan vi gick ner & mötte upp kära vänner,
Solen strålade & humöret var på topp :D
Man stosade runt på marknaden,kikade på när Magnus Samuelsson böjde järnrör osv haha.
Sen gick vi hem till Syster Anna m fam & satt ute på baksidan & grillade.
Efter det gick vi hem & vilade lite,duschade & sen vart det fix & trix innan,
det var dags att sätta igång & förfesta :)
Vi samlades några stycken ute på bakgården innan det var dags för att,
gå ner till IP för att fortsätta festen,med öltält,musik,
och dans tillsammans med familj,vänner & bekanta :)
Ja som sagt,förra året vart det en lyckad Örbyhusdag...


Bilder från förfesten förra året.













Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det är verkligen skillnad på väder. Men det blir vad man gör det till :) KUl kan vi ha ändå :)

2010-05-29 @ 14:06:05
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: mikaela

åh min fina långhåriga Fredrik <3. haha han har exak samma kläder på sig idag upptäckte jag!?!. haah. fast han hade finare hår där :P

2010-05-29 @ 18:11:58
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0