Scrapbooking

Vart dåligt med uppdatering igår, ber om ursäkt för det ;) Men vi var hemma hos Alicias farmor & farfar hela dagen, drack kaffe & myste ^^, Nu tänkte jag sätta mig och fortsätta med min scrapbook som jag håller på med till Alicia :)Det är så roligt att ha nånting att pyssla med :) Jag älskar sånt! Idag kommer även lite grejer som jag beställt ifrån H&M :) Inget speciellt, bara två par leggings till mig & kalsonger till Pappa M :) Nej nu ska jag skriva ut lite kort osv! Men vi hörs om en stund igen sötnosar ;) Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Martina

De är riktigt kul att pyssla om man kan de:) scrabooking kan vara riktigt kul tror jag:D



Lätt som en mysig dag annars för er:)



de ligger magbilder uppe nu;P du som ville ha de hihi!



ha en härlig helg

kram

2010-09-24 @ 22:00:40
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja, visst är det härligt att fylla dagarna med något att göra? :) Många nyblivna mammor ger sig på scrapbooking, men jag har inte den ron till det. Inte än iaf :) Jag satsar på träningen och att komma i form först och främst, sedan får annat komma :)

Kramar

2010-09-25 @ 08:13:35
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0