Min underbara dag ♥

Hej på er! Jag måste bara få skryta lite om min underbara dag :) Min dag har vart riktigt toppen och jag har mått så otroligt bra, har umgåtts med massa härliga människor, vädret har vart stålande och jag har haft jätte mysigt :) I,orse vid tio tiden så gick jag och Alicia hem till Jessica med familj. Alicia låg ute i vagnen och sov i nästan 2 och en halv timme, under tiden så fikade vi, pratade om allt mellan himmel och jord och jag passade på att mysa med finaste Maximilian 3, snart 4 månaderSen när alla barn sovit en stund så gick vi över till lekparken som ni vet, ( självklart så hade jag glömt kameran men vi tog lite bilder med Jessicas kamera som jag får visa er vid ett senare tillfälle ) Sen vid tre tiden så gick vi hemmåt, gick in på affären en snabbis, handlade grillkol och lite sånt sen somnade Alicia i vagnen en stund.

Så när jag kom hem så tog jag och M ut våra utemöbler och slog igån grillen. Satte på härlig sommar musik, nämligen Tomas Ledin ^^, ( det är sommar det hihi ) Så kom M´s bror plus familj över, vi snackade och grabbarna drack varsinn öl, själv tog jag två glas vin, Mikis fick hålla sig till mjölk då hon körde! hehe. Sen åt vi god grillad mat, pratade och hade trevligt. Efter det så blev det kaffe och vääldigt kladdig kladdkaka haha :D

Och nu sitter jag här, med årets första myggbett och är så nöjd med min dag och mina nära och kära :) ♥


Bilder från idag får ni se en annan dag, förmodligen på Måndag, för imorgon ska jag och min fina familj åka Eckerö linjen över till Åland och spendera dagen där :) Kommer bli såå mys. Vi åker hemmifrån ungefär vid åtta tiden imorgonbitti, och så tar vi 18 färgan hem och då är jag väl förmodligen helt slut efter en hel dag! :p Men jag ska försöka uppdatera er om läget under dagen imorgon via mobilblogg :) Jag hoppas verkligen att vädret är på min sida imorn, då jag blir åksjuk för minsta lilla vågorna :/ Nej nu ska vi packa iordning inför imorgon :)

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni får lika trevligt som min lilla fmailj hade när vi spenderade dagen där. :) Åk till mariebad, jag kan rekommendera det. :) kram.

2011-04-16 @ 21:45:34
Postat av: helen

härligt att ni har haft en mysig dag <3 Kramar

2011-04-16 @ 22:08:18
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0