"Morgonkaffe"





Har precis suttit ute en stund på trappen och druckit lite morgonkaffe.
Det är en ganska ovanlig sak måste jag säga,
att jag dricker morgonkaffe altså,
jag är nämligen inte den som direkt dricker kaffe hemma :p
Jag dricker gärna kaffe när jag fikar, eller när vi är hemma hos någon annan,
eller om någon kommer över på besök.
Men varken jag eller M gör i ordning kaffe när det bara är vi två. Vet inte riktigt varför.
Men på ett sätt så är väl det ganska bra,
jag vill inte behöva dricka kaffe varje dag för att inte få huvudvärk,
som många andra får.

Hur gör ni ? Dricker ni kaffe "hemma"
eller bara tillsammans med andra som en social grej ?


Nej, nu ska jag fortsätta kolla lite på The hills medans
lill gumman fortfarande sover ;)

Kommentarer
Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Jag dricker aldrig kaffe :p hehe.

2011-04-08 @ 11:42:54
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0