Outlet shopping

Igår åkte juh vi till Tierp för att gå på den där outleten, och jag måste bara säga att vi vart jätte besvikna :/ Det fanns typ ingenting, nästan inga barnkläder, inga leksaker eller inredningsprylar! Det fanns mest massa små prylar som låg i sånna här 10 kronors korgar. Men lite smått fick vi med oss hem iallafall. Eller ja det var mest jag som hittade massa strunt :p

  • 2 par strumpor: 29kr.
  • Vantar till Alicia som kanske passar nästa vinter: 10kr. (toppen pris, sen hur bra dem är får vi vänta & se)
  • Rengöringsservetter till mina glasögon ;) : 10kr.



Ännu fler klistermärken till min scrapbooking hehe: 10kr/st.



Självhäftande fotopapper, perfekt till scrapbooking: 15kr/st.



Marininspirerat linne 99:kr, köpte även ett par jätte sköna mjukisar, men dem har jag på mig så dem fick jag ingen bild på ;) dem kostade 129kr.



Efter vi hade varit och kikat på allt strunt så åkte vi hem till Alicias Farbror & hans familj. Fikade lite med kaffe & chokladmuffins.

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Ja du skulle ha gått, de hade varit roligt att träffa dig :) Ja man vill ju som ha med sig någon som man kan följas med.



Näe jag blev förkyld och fick denna hemska tandvärk så något jobb blev de tyvärr inte :/ Men vi ska bara mysa och äta gott, hihi :) Kanske fara ut en tur med skotern. Ni då? Kramar!

2011-04-09 @ 10:44:36
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0