Plans for this weekend

Känns som att den här helgen kommer att springa förbi för våran del. ( Som att den inte alltid gör det lixom )

Fredag:
Idag har jag spenderat tiden med att vänta på en fastighetsskötare som aldrig kom ( No sh*t säger jag bara ), vi ( jag & Alicia ) har även träffat Alicias Farmor som var barnvakt åt sötaste Lovisa! Fikat nybakta bullar och kaffe, ätit kebabrulle ( M åt pizza ), och myst lite innan M skulle iväg för att spela Poker på klubben! Och nu sitter jag här, funderar på om jag ska gå och slänga in en maskin tvätt eller inte, det återstår att se ;)

Lördag:
Ska vi åka in till stan på förmiddagen, vi och M´s mamma ska hälsa på M´s Mormor som ligger uppe på sjukhuset. Ska bli trevligt att träffa henne igen, trots omständigheterna :/ Efter det har jag lite planer på att smita in lite snabbt på H&m ute på Gränby för att se om dem har fått in några bikinsar som jag tänkt prova. ( annars har jag tänkt att jag beställer hem alla 3 som jag vill ha, provar dem och bestämmer mig sedan för 1 och så skickar jag tillbaks resten ) Sen ska jag även kanske kika på lite smått åt Alicia som jag spanat in på nätet idag ;) Och sen så skulle jag behöva byta/lämna tillbaka Alicias fina lilleskutt body då det är ett hål under armen på den efter endast en tvätt + en användning. Skulle även behöva byta ut det fina lila påslakansetet mot ett större ;)

Söndag:
Har vi en lunch inplanerad hemma hos min Stora Syster Anna med fam, det kommer att bjudas på  matpaj utav något slag har jag hört rykten om ;) Sen ska vi eventuellt bjuda min finaste Amanda & hennes Simon på lite " Sunday dinner " ala Jersey shore ( internskämt, mig och M imellan.. hehe ). Sedan blir det kanske ett parti Alfapet & kanske ett glas vin till det, eller möjligtvis en kaffe!

Vad kommer ni att hitta på under helgen ?

Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Hej :)



Tack så mycket :)

Ja, nu går hon lite granna, hon tog sju steg igår så nu går det undan..

Ja, hon börjar på dagis den 1 Juni.



Ja tiden går så himla fort, känns som vi nyss fick våra barn.

Men nu börjar tiden komma ifatt en.

Vart har man gjort av all tid?

Det händer så mycket nu med dom små.

man säger ofta ta vara på tiden.

Men hur ska man kunna göra det, när en dag känns som en timme?



Det är helt underbart, men ibland önskar man tiden gick lite saktare, eller vad säger du ;)



Ha en trevlig helg!

Kram

2011-04-01 @ 22:46:58
URL: http://itssaralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0