Smink förvaring

Vet inte om ni minns att jag köpte en sån där bestick låda sist när vi var på IKEA ? Så skrev jag i ett inlägg att jag hade en idé som jag skulle visa er ? :) Och här är resultatet ;) Jag hade så mycket smink i min badrumslåda som bara låg i slängt lite huller om buller, så då kom jag på att denna låda passade perfekt som förvaring, dock fick inte allt plats i den, så som solpudret & massa andra puder, så dem fick ligga i en annan låda ;)

Men jag tycker att det här vart ganska bra endå :) Eller vad säger ni ?


Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Smart :)

Postat av: Madeleine

Åh så fiffigt ! :)

2011-04-13 @ 22:56:33
URL: http://mammatillex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0