Äntligen

Idag är det mitt sista pass innan två dagars välförtjänt ledighet :) Ska bli så skönt! Har jobbat: Tors, Fre, Lör och så jobbar jag juh idag, 12 - 19. Och dem senaste dagarna så har flera tåg varit inställda eller försenade, så typiskt UL. Så idag skulle jag igentligen ha åkt 10:15 tåget men det var inställt pga " Personal brist "... ? Snacka om bra företag.

Ja som sagt om tågen går som dom ska hem idag så är jag hemma till 21..Jag hoppas verkligen att jag slipper sitta på någon extra insatt buss hem som tar två timmar :p

Nu vet ni iallafall varför updateringen har uteblivit. Hoppas att ni har förståelse för det. Nej nu ska jag gå straxt. Vi hörs antagligen först i morgon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0