Din födelsedag ♥ 100806 00:19

Nu är klockan 00:19, vid den här tiden förra året så förändrades mitt liv föralltid, det var då du föddes, världens underbaraste unge ! Världens finaste, härligaste, sötaste, roligaste, charmigaste, jobbigaste , vackraste DU Alicia ! Tack för att du har förändrat mitt liv för evigt, tack för att du förgyller mina dagar med léenden och pussar . Tack för att jag fick äran att bli just DIN mamma ! Du är det finaste jag vet







Tänkte att denna låten var passande till det här inlägget, den spelades nämligen på Alicias dop :) Men jag har inte kunnat lyssna på just det här klippet än, så jag vet inte om det är exakt den låten, har för mig att den vi hade på dopet var med bara Sonja Aldén, men jag kan ha fel !

Alicia Amanda Sofia Hansen 3210 gram, 48 cm & 33 cm huvudomfång !



Kommentarer
Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Grattis på din första födelsedag Alicia! Tänk vad tiden har rusat iväg! <3

2011-08-05 @ 22:27:41
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis världens bästa gudbarn! Tänk att för ett år sen fick jag hålla dig i mina armar för första gången. Så fort tiden går! Jag älskar dig <3 // Pussar och kramar från gudmor.

2011-08-06 @ 07:35:58
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: miia mamma till my

Grattis på 1årsdagen Alicia :)

Postat av: Veronica, mamma till Nim

Grattis finaste Alicia :))

2011-08-06 @ 18:41:20
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0