Julstök

Nej nu måste jag köra ett sista ryck här hemma. Hunden är bortlämnad och lill tjejen är på dagis idag faktiskt, hon har inte varit där sen dagen efter Lucia så jag tänkte att det blir perfekt för henne att få komma dit idag och leka och busa lite med kompisarna innan det blir lång ledigt igen. Själv har jag slängt in en tvätt med bara jeans i maskinen som jag straxt ska hämta, plockat undan har jag redan hunnit gjort, nu väntar damsugning och lite annat. Och undan måste det gå, klockan tolv ska jag ta tåget in till stan, gå en snabb runda på stan och sen hämtar M upp mig efter att han slutat jobba och så tar vi och handlar mat, förstår inte hur jag kan säga det ens, vi ska storhandla idag, den 23, trots att jag som endå jobbar i en matbutik vet hur sjukt mycket folk det kommer att vara. Trodde faktiskt att jag var smartare en så haha :D Förövrigt så är det smulans Farfar som hämtar på dagis idag, jag anar att det är nån som kommer att bli överlycklig.

Ikväll blir det till att ta hand om disken, sedan ska vi pynta granen och slå in dem sista julklapparna. Åh imorgon är det äntligen Julafton (höll på att skriva julaffron där haha) Som jag har längtat. Det kommer bli så mysigt. Hoppas bara att det slutar vara så tråkigt väder här (grått och plus grader), igår kväll snöade det stora flingor. Det är som bortblåst idag kan jag säga. Nej nu måste jag skynda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0