Bilder från våra senaste dagar

Det känns dom att på bara några dagar, kanske en vecka max, så har lill tjejen blivit så himla S T O R, Hon utvecklas för fullt hela tiden och jag hinner knappt med :( Om några dagar, eller i själva verkat om 2 dagar blir våran lilla bus hela 6 månader ? Oj oj oj säger jag bara.. Här kommer lite bilder.

 

Alicia får smaka rån för första gången, hihi sötfian så himla koncentrerad.

Några promenader har vi hunnit med :) Speciellt mysigt har det juh vart när solen har valt att titta fram.

Vi har hälsat på familjens nytillskott :) Alicias lilla kusin som inte har något namn riktigt än.

Alicia har börjat " ställa sig " på knäna & lyfter upp sig och lixom gungar fram & tillbaka haha :D Och så har hon kommit på hur man gör ledsna miner ;)

Hon har fått prova majskrokar som hon förövrigt älskar.

Vi har vart på kalas med blixten tårta.

Och till sist, Sötfian har lärt sig att sitta själv :) Hon är så duktig & så himla söt när hon sitter hihi

Nej jag hinner inte med att svara på några kommentarer nu, vill umgås med mina fina, plus att vi ska börja med maten, det får bli imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Oj, är hon redan 6 månader? Jag tycker att jag nyss läste att hon var nyfödd. Tiden går verkligen fort!

2011-02-04 @ 18:43:32
URL: http://nninaaw.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Vad duktig hon är! :-)

2011-02-04 @ 19:03:53
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Naww vilken söt liten tös :)

2011-02-07 @ 14:16:53
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0