Måndagskvällen

Ber om ursäkt för att inte bilderna ifrån helgen har kommit upp än, men idag har vi haft besök hela dagen och Alicia har bara sovit ca 2 timmar idag ? Vilket har gjort att jag absolut inte har haft tid till att sitta vid datorn. Vet inte hur hon kan ha vart så pigg idag då hon alltid brukar sova typ 2 gånger på dagarna. Första gången vid 10-11 tiden, andra gången vid 15 tiden! Men inte idag inte, hon har endast sovit ca 2 timmar runt 16 tiden, men nu sover hon tryggt i sin säng inne i vårat rum sen en stund tillbaka! Själv hade jag tänkt kika på Familjen Annorlunda som började nyss, men det är inge roligt när inte Sambon är med ;) Då det brukar vara våran Måndagsmyskväll! Idag är han på jobbet och har inventering, tur att det finns TV4 play i boxern nuförtiden, jag undrar hur jag överlevde innan ? :p

Nej funderar på att pilla lite med min nya design som snart är klar, sen tänkte jag kika på Bigbrother ;)

Vad brukar ni göra på Måndagskvällarna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0