Sånt här gör mig förbannad!

Jaha idag åkte vi till Tierp för att handla mat, samtidigt var det då dags att köpa nya nappar till sessan då dom andra blivit för små ( 0 - 6 månader ) Och eftersom att Esskas nappar har funkat bäst från början och jag gillar dom så blev det den sorten även denna gång, men så när vi sitter i bilen så börjar jag kika lite på dom ( igenom förpackningen då ) och ser att det är fullt med skräp och smuts på napparna ? Den ena hade ett litet hårstrå plus någon gul fläck ? på sug delen, den andra hade en gul fläck på " knoppen " & den tredje hade nån slags, ja jag vet inte vad jag ska kalla det, ser ut som en liten gammal hudflaga eller nått på sig ! Usch säger jag bara, sånt här gör mig förbannad, dessutom så behövde juh lill tjejen nya nappar så det var bara att stanna hemma på Ica och handla ett nytt paket, och då fanns det juh såklart inte den " nya " sorten som är BPA free plus att det inte fans dom färgerna/motiven som jag ville ha från början. Så på Måndag tänker jag ringa till ESSKA och K L A G A ! För nu har jag kommit hem med 6 nappar trots att jag bara skulle ha 3 plus att 3 utav dom inte går att använda. GAAH !

 

Den äckligaste utav dom, ser ni ?

Här är den med en gul fläck på " knoppen ", vet inte om den syns på kort ?

Och där har vi den med ett hårstrå plus en fläck på sugdelen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fyfan vad äckligt, du gör rätt i att ringa och klaga, för så där ska det absolut inte vara.

2011-02-18 @ 21:05:52
URL: http://sofialiamdaniel.blogg.se/
Postat av: helen

men uscha, tycker också du gör rätt som ringer och klagar.



Lea tackar för gratulationen :) Jo men de kommer nog ut något mer hus ska du se när du också fått heltidsjobb. Trots att vi i stort sett är färdigt med renoveringen av vårt hus nu så har jag en dröm om att bygga helt nytt i framtiden. haha. Hoppas vi lyckas boa in oss tillräckligt så jag trivs så pass bra här att man inte känner behovet av nytt. :)



Jag mår bättre men nu är det sambon som fått feber och tagit över förkylningen så han är riktigt klen. Hoppas Lea slipper bli dålig. Jo de går sakta men säkert med viktminskningen, denna vecka har jag inte rört på mig alls men kämpar på mer nästa vecka istället :) Hur mår ni? :) kramar <3

2011-02-18 @ 22:13:40
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: carina

Blääää...de vill man ju inte ha till en liten prinsessa!!!!!

Ring och klaga du, jag gjorde det till Esska om deras pipmuggar vi hade på dagis. Fick några nya som jag klagade på igen och då fick vi ett helt gäng av en annan sort så nu har vi i 10 år framöver. Klaga kan löna sig!!!! Kram Carina

2011-02-19 @ 08:58:49
Postat av: Veronica

USCH!! bra att du ska klaga

2011-02-21 @ 14:31:57
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0