Nytt till Alicias garderob

Set med Oversize tröja och tights.

Praktiska byxor som går att " göra om " till shorts & en super söt blommig tröja.

Rolling stones tshirt & ett par jätte mjuka & sköna jeans.

Två pack tröjor.

Den här bodyn hade jag spanat på ett tag, kommer passa toppen till dom lila leggingsen.

Mumin pyjamas, som jag har letat efter så himla länge :) Lill tjejen kommer bli så söt i den.

Ännu ett par leggings, fast i svart & En jätte gullig " knut " mössa, den passar perfekt, hon är så fin i den.

Och två par strumpor .. åt lille lille bror, nejdå ;) åt Alicia såklart ^^,

Mum + Dad = Me :) hihi.

 

Tack snälla snälla Farmor & Farfar för allt fint! Ni anar inte hur tacksamma vi är ♥ ! / Alicia..


Kommentarer
Postat av: Emma Siljeholm - mamma till Noelle

haha nä de va ngt jävla genustjat, man skall tydligen inte få kalla sin dotter prinsessa eller klä henne i flickiga kläder...skitsnack tkr jag men:)



hon sover som en kratta! men hon är likaglad för de, bara jag som blir trött:)



vilka fina kläder! måste ta mig en promenad till stan snart känner jag, finns ju massor fint som jag missat:(;) kram!

2011-02-08 @ 22:50:53
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Jättefina kläder, särskilt den översta tröjan. Ser så mysig ut =) Hoppas ni får en bra torsdag. Kram

2011-02-10 @ 09:56:17
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0