Våran dag

Idag har vi varit och hälsat på Lisa och hennes Elvin, som jag skrev om igår! Det var riktigt trevligt, vi kom till Österby runt tolvtiden, och när vi klev ur bilen så omringades vi utav en massa ankor mitt på vägen haha, fick lite små panik då jag inte riktigt gillar fåglar :p sen tog vi en promenad och pratade om allt mellan himmel och jord, eller ja allt mellan himmel och jord som har med bebisar att göra skulle man väl kunna säga snarare :p Blir juh lätt så två mammor imellan ;) Efter en härlig uppfriskande promenad så gick vi och fikade :) Vi åt vanilj bullar och drack kaffe, småttingarna fick nöja sig med att leka med sina plastskedar så länge haha :D Sen fick dom lite lunch dom också ;) Sen efter det så gick vi in på apoteket och på affären innan dom sen följde oss till bussen! En trevlig dag kort och gott!

När vi kom hem hann vi inte mer än att säga Hej & Hejdå till Pappa M som skulle åka iväg och jobba EM! Och nu sitter jag här, har precis hämtat in tvätt som ska hängas och sen så tänkte jag spendera lite tid här framför datorn tills Big brother börjar, måste erkänna att det är lätt beronde framkallande ;p trodde inte jag skulle tycka det då jag inte gillade första avsnittet särskillt, tyckte alla människorna verkade lite, ja ni vet :p hehe.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt, Ha det gott så länge.

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Ja detta året är bb inte som alla andra.

Jag satt o skrattade när dom tog in dom som skulle va med. Undra hur det kommer sluta, det är en salig blandning minst sagt. haha :p

Postat av: Sofia

Trodde inte heller att jag skulle tycka om bb i år, men det är rätt så underhållande.. :P hehe.

2011-02-24 @ 09:14:14
URL: http://sofialiamdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0