Våran duktiga tjej!

Åh jag måste bara få berätta, inatt har lill tjejen varit så duktig, nog för att hon alltid är snäll ;) hihi, eller ja oftast så :p Men igår kväll fick hon välling ( vi har börjat med en ny välling som heter " kvälls välling " ) Så la jag henne inne i våran säng, sen när hon somnade så bärde jag över henne i hennes spjälsäng som nu står en halvmeter ifrån min sida utav sängen, skapligt trångt är det, men det får gå. Och där sov hon våran duktiga unge, och vaknade inte förens klockan halv tre inatt :) Då ville hon inte ligga där mer så då lyfte jag över henne i våran säng & gav henne lite mat och sen somnade hon igen.

Bilden är tagen vid ett tidigare tillfälle

Poängen med det här inläget var i alla fall att hon har sov i sin egen säng en skapligt lång tid. Och som ni andra mammor vet så blir man så stolt över sin lilla/lille när dom gör nånting bra :D haha.


Kommentarer
Postat av: Ida och William

Hej, ja det var ett tag sen. Har varit dålig på att kommentera på senaste tyvärr. Vi mår sådär, händer lite mycket grejer just nu. Hur är det med er? Massa kramar <3

2011-02-05 @ 16:50:23
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh tack så jätte mkt :) blev super nöjd. :D



Jodå det är bra med oss. allt rullar på som vanligt typ :) har varit ganska lugnt ett tag. inte så mkt pluggande å så skönt :P .

Bella hsr slutat med välling och de så allt flyter på :) .



Hur är det med er då ? =)



så duktig alicia är :)

2011-02-05 @ 16:53:13
Postat av: Josefine - Mamma till Lexus

Duktig tjej :) Det är nästan löjligt hur stolt man kan bli ibland. Hihi.



Visst har du gått på babymassage för Sibylle?



Jag har iofs bara tittat på hm men där är det otroligt dåligt med 50/56. Vill ju helst ha omlott bodysar. Men det är tur att jag har allt kvar från Lexus :)



Hoppas det är bra med er :) kram

2011-02-05 @ 17:29:30
URL: http://livetmedlexus.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Ja, han säger pappa hela dagarna nu :p hehe.

Ja, sjukt hur fort det går! :/

Jodå, det går bra! :) Ska vila i helgen nu och köra på måndag igen =)



Kram!

2011-02-05 @ 18:02:06
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

För att inte tala om att DET DÄR såg härligt ut :)



Jodå det är bra, lite sjuker bara. Med er? Kramis

2011-02-05 @ 18:59:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Judit

hääärligt! Jag har också börjat lägga vår bebis i sin säng.. men de går bara ett par timmar än så länge men träning träning, haha! :)



(rasen är blandras - rottweiler/rhodesian ridgeback, tacktack!)

2011-02-05 @ 19:21:42
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Duktiga tjejen måste jag ju först allt säga. :)



Sv: Ja, hon har varit sjuk, men igår var det min tur, igen dock. Så nu har vi varit sjuka i två veckor från och till. Vet inte vad det är för virus som går runt. Men något är det som tydligen smittar som tusan. Låg i 39 graders feber igår.



Linnéa är pigg och glad. Men hon är väldigt grinig emellanåt, tror det kan vara en till tand på G..



Vi ska flytta den 5 Mars, och gud så jag längtar. Måla Linnéas rum, fixa och dona :)



Kram

2011-02-05 @ 20:30:45
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0