Bambi på hal is ?

Idag fick jag lite ensam tid med mina tjejer Hanna & Amanda, vi tre plus tjejernas lillebrorsor åkte först & tankade Hannas bil sen åkte vi ner till rinken och åkte lite skriskor, och gud så roligt det var, trodde aldrig att vi skulle vara så duktiga som vi faktiskt var *host host* nejdå, men för att inte ha åkt på ca 10 år så var vi faktiskt super bra ;) Härligt att få träffa tjejerna, dom är juh bara för härliga. Lill tjejen var hemma med sin pappis medans jag var borta, måste säga att det kändes himla konstigt att inte ha barnvagnen att släpa på, jag menar man börjar juh bli ganska van vid det nu :p Missuppfatta mig inte nu men det var rätt skönt på nått sätt att bara få vara Emma en stund, och inte Mamma Emma ;) hehe. Sen kom jag hem & då var det läggdags för sötfian♥ Så hon & Sambon sover sedan länge, fattar inte varför jag alltid ska envisas med att sitta uppe sent när jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter, men men smällar man får ta. Nu ska jag pilla lite i PS sen ska jag sova. G O D N A T T

Amanda Hanna Och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0