Ett film tips

Jag måste få tipsa er om en så sjukt rolig film vi såg igår, det var längesen jag såg en sån himla rolig film måste jag säga, vi skrattade flera flera gånger, den här filmen har precis min humor :D Kollade på några trailers på youtube men ingen visade hur bra den här filmen verkligen är.. Plus att det inte gick att lägga in något klipp, det funkade tydligen inte idag, så jag får väl länka istället ;) Filmen heter Dinner for schmucks och huvudrollerna spelas utav Steve Carell & Paul rudd.

Här hittar ni trailern Men om ni inte tycker att den verkar särskillt bra på trailern, SE DEN ENDÅ, ni kommer älska den :D


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

jag ska se den ikväll tänkte jag :p

2011-01-22 @ 20:14:37
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Vad roligt med ett filmtips. De var just precis de jag behövde just nu :D Får ta och se den där då.



Med oss är de bara bra. Hoppas de är bra med er också. Kramar till er

2011-01-22 @ 20:48:55
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Farmor(till Alicia)

Hej på dig gumman :-) Vi såg filmen i natt , lite seg i början men vart bättre på slutet så den var sevärd men ingen superduperfilm för min smak, men smaken är som baken (delad) :-) Jättekul med filmtips ;-) Bamsekramizar från mig !!

2011-01-23 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0