Nervig

Vilken fullspeckad dag, men nu är allting fixat.. eller ja nästan iallafall. Får kliva upp tidigt imorgon och fixa med det sista, som ni kanske vet så kommer det en fotograf & hennes assistent hit imorgon som ska fota mig & Alicia. ( vet inte om det är tänkt att M också ska vara med på några bilder? ) Då vill man juh gärna ha det rent & fräscht, känns juh mycket trevligare när man ska bjuda hem folk om det är snyggt och städat, eller vad säger ni ? Bilderna som vi kommer att ta kommer ni att få se sen om något tag ;) När allting är färdigt :p *vill inte avslöja fööör mycket*

Nu tänkte jag måla naglarna lite snabbt, sen ska jag hämta in duschdraperiet som jag har tvättat ifrån tvättstugan, sen ska jag borsta tänderna & sen tänkte jag hinna läsa ett kapitel i min bok & sen blir det Godnatt för mig..


Usch jag är lite nervös ja haha..
.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nyfiken....hur har det gått?? vad det nu är som pågår :-)

2011-01-18 @ 20:29:50
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0