Svar på några frågor

Malin om Myskväll: hejsan, jag har en fråga till dig, vart bor ni någonstans? :)

Svar: Hej Malin, du hade ingen blogg så jag tänkte att jag svarar här istället, Om du kikar lite till vänster under min profilbild, så står det vart vi bor nånstans ;) hehe.. Vi bor 5 mil norr om Uppsala. Vart bor du ? :)

Malou om Who's that chick ?: Hej! Tänkte fråga en liten fråga som inte har med detta inlägg att göra.Vad kostar det att gå på babysim här i Örbyhus och vilka tider är det?

Svar: Hej Hej! Det är juh inte " riktig " babysim tyvär, så det kostar inte så mycket :p 25 kr för Vuxna tror jag att det är och tiderna är 13-15:00 på Torsdagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0