You give me fever

Ber om ursäkt för dålig uppdatering den senaste tiden, men det är nånting som har hänt med Alicias förut så bra sovrutiner, som sagt vaknade hon fyra igår morse, vilket resulterade i att jag inte alls kände mig särskillt pigg igår, tog tempen på kvällen och det visade sig att jag hade feber :( Så jag gick och la mig 20:45, somnade kanske vid halv tio tiden, sen klockan 22:45 då vaknade Alicia och var jätte gnällig, så somnade hon inte om förens vid 2 tiden någon gång, sen sov hon två timmar och vaknade igen, sen somnade hon om efter tag och vaknade vid sju tiden imorse och var super pigg, sen har hon vart vaken tills alldeles nyss. Jag förstår inte vad det är som har hänt ? Har det nånting med utvecklingen att göra ? Altså jag tänkte barn har juh vissa perioder av stor utveckling under det första året, eller kan det kanske vara en tand som spökar ? Jag vet inte alls, det ända jag vet för tillfället är att jag blir helt slut av att inte få sova.

Vi skulle igentligen ha gått & badat idag, men jag tror att vi skippar det. Vad gör ni idag ?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sådär har vi haft det hela tiden, oroligt.

Och jag får sova med 3timmars intervaller, :P

2011-01-20 @ 15:44:00
Postat av: helen

tror de kan vara tänder på G. Lea är som vanligt och sover om nätterna så de dröjer nog ett bra tag till där innan de är tanddags för henne. kramar och hoppas natten blir bättre nu. <3

2011-01-20 @ 15:50:41
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

stackars liten!

2011-01-21 @ 18:08:38
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror det är tänder på G.

Linnéa är likadan när en tand är på väg, hennes fjärde kommer ut vilken dag som helst.



ha det bäst.

Kram

2011-01-22 @ 18:02:16
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Tror det är tänder på G.

Linnéa är likadan när en tand är på väg, hennes fjärde kommer ut vilken dag som helst.



ha det bäst.

Kram

2011-01-22 @ 18:02:30
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0