Till Alicia

Här kommer några saker till som jag glömt visa er :) Dem två översta bilderna är saker ifrån Ullared. Det är gallontumvantar som kommer att bli perfekta till dagis sen, och så är det två pack tunna vantar som är toppen på hösten, hon hade dessa även förra hösten, fast i lila & svart !



En prinsess dörrskylt åt en liten prinsessa ^^, Men vi kommer nog inte att hänga den på Alicias dörr då vi aldrig har den stängd nästan ! Så den kommer nog att hänga på väggen nånstans i stället !



Den här blinkande studsbollen köpte jag efter jobbet idag :p Sen kom jag på att det kanske inte är så bra för småbarn att leka med blinkande saker ? Har ni hört något inom detta ämne ? Lämna gärna en kommentar i sånnafall :)



Såå otroligt söta små foppa tofflor som Alicia fick utav sin moster Maria + familj här om dagen :) Tror aldrig att jag sett så små foppatofflor innan :) Alicia älskar dem och jag tycker att dem är så bedårande.



Synd att det inte går att få med på bild hur små dem verkligen är :/



Och den här fina "höst - bodyn" ifrån Polarn & Pyret fick Alicia ifrån sin Moster Anna + familj när vi kom hem ifrån Ullared. Spännande med lite kläder som inte bara går i rosa, vitt och lila :p hihi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0