Kusin Fabians dop 110710


































Kommentarer
Postat av: Helen

Fin ni är. Än så länge hoppas jag inte de beror så mycket på graviditeten, har varit tokförkyld i helgen. Jo hua, minns hur täppt man var på slutet och oja, halsbrännan från helvetet som gjorde att man vaknade på nätterna förutom när man redan var vaken pga allt kissande. haha. Mår väldigt bra annars, börjat äta järntabletter så nu blir jag förhoppningsvis piggare igen :) Man hinner inte tänka så mycket denna gång, vare sig på graviditetessymtom eller på tiden. Allt går så fort, redan gått 1/3 del ändå känns det som jag precis fick plusset i v4. Hur går det med detoxen och nya sundare vanor, minns att du började blogga om det? Jo vi får se, vågar inte åka tåg/buss ensam, en skräck jag alltid haft, har inte åkt tåg sedan högstadiet och sedan man fick körkort har man haft turen att alltid ha bil så det har oftast löst sig ändå. Så när vi åker till valbo så brukar vi åka både jag, J och Lea. Kanske vi kan ses allihopa med Mattias med. Fast kanske blir lite konstigt för killarna att träffas :) haha.

Kramar <3

2011-07-15 @ 10:37:43
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Petrah

Hallo där! Nu har du min Bloggadress haha! Men håll den hemlig haha puss

2011-07-16 @ 12:39:36
URL: http://Shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0