Från en seg förmiddag till en fullspäckad kväll

Idag har jag varit så otroligt trött, iallafall på förmiddagen, endå  fick jag sovmorgon idag och klev inte upp förän vid nio tiden tror jag att det var. Klev upp, åt lite frukost, sen la jag mig på soffan och kikade på tre avsnitt utav 16 teen and pregnant. Sen vid ett tiden så tog jag med mig Alicia in i vårat sovrum och så la vi oss på sängen, hade tänkt att vi bara skulle gosa lite, helt plötsligt så tvär sov vi i 1 & ½ timma :p Vaknade så åt vi tre lite lunch, sen tog jag ut vovven och så åkte vi till Tierp för att handla lite, så träffade vi på Fredrik, Mikis och lilla Minella, så bestämde vi oss för att dem skulle följa med oss hem på lite grillning och mys ^^, Alltid trevligt med lite spontanitet sådär ;)













Efter middagen så gick jag in och la en supertrött och lite halvgnällig tjej, hon somnade på nån minut efter välling och tandbortsning :) När hon somnat så gjorde jag iordning lite efterrätt :) Och M gjorde iordning kaffe .

Efterrätten - Mango, Ananas & Honungsmelon tillsammans med lite vispgrädde :)



Minella busar med Farbror M :)



Söt tjejen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0